samsta updaten

 
Ni ar en del trogna som ar har inne och tittar varje dag sa jag kanner mig taskig att jag uppdaterar sa daligt. Tankte precis skriva till syrran och klaga pa hennes daliga uppdatering men sen tankte jag pa min egen... jag har iallafall nagot av en ursakt da vi nastan hela forra veckan var nere vid kusten och jag inte hade nat internet alls. Sen har jag inte suttit nat vid datan pa senaste tiden heller. Vi var iallafall dar i ett hus som Andres mamma fatt lana och var pa stranden mest hela dagarna. Men i onsdags fick bade jag och nathan feber, jag fick mjolkstockning fran ingenstans och var febrig under dagen men sen gick det over och Nathan forsatte ha feber bade torsdagen och fredagen. Var riktigt skraj da han under natten hade 39,8 vilket ar riktigt hogt, han var verkligen skallhet. Gav honom febernedsattande och sen lag jag vaken med en blot handduk over hans panna. Lilla prinsen var iallafall tapper som alltid och med humoret uppe. Undrar om det inte ar tanderna dar uppe som ar pavag ut, tycker jag ser nat vitt dar men det ar svart att se. Dagar innan han fick de forsta tanderna hade han feber med sa jag hoppas pa det... Eller kanske inte da det redan gor rejalt ont att bli biten av honom :P Nu har Nathan precis atit lite kvallsgrot och det ar nog straxt laggdags for honom. Ska forsoka uppdatera battre men jag lovar inget. Nu ar det bara nagra veckor tills vi kommer hem och da blir uppdateringen battre iallafall :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

så härligt ni verkar ha det! och vilken fin hatt :)

2012-07-31 | 11:23:54
http://fashionstars.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!