pa lordag lamnar vi quito

 
Vi ska snart flyga ivag nagra dagar och forhoppningsvis finns det internet pa resan sa ni kan folja med! Kommer bli awesome :) Vart vi hamnar nagonstans far ni se sen pa massa fina bilder ;)! Just nu ar vi bara har hemma och gor inget alls, ar ratt uttrakad kan jag lova! Men mina cash fran det jag jobbade i maj har tagit slut och utan pengar blir det ju bara till att stanna hemma. Mysigt att umgas med Nathan hela dagarna ar det iallafall, aven om alla hans matstunder haller pa att gora mig lite galen ;) Lite talamod behovs kan jag lova och Nathan ar inte den som garna vill sitta still och ata :p I forrgar blev min prins hela 8 manader och samma morgon tittade bada hans undertander fram :) Sa sott, an sa lange ar det bara sma vassa gaddar men de kommer nog ut helt snart =) Igar stallde han sig ocksa upp helt utan hjalp med stod av min resvaska lilla tokungen... Han har hallt pa att stalla sig upp genom att ta mina hander eller mina knan men det ar forsta gangen han gor det helt sjalv, sa nu ar han verkligen en livsfara :P
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

åh spännande! :)

2012-07-13 | 09:36:36
http://fashionstars.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!