Nathans forsta solsemester

Dominikanska Republiken 14-18/7 2012
 
Vi var ivag pa en liten weekend pa en tour i Punta Cana som ligger i Dominikanska republiken i Karibien och igar kvall kom vi hem! Det var verkligen helt awesome :) Jag har sjukt manga bilder att visa er men jag tycker tre bilder per inlagg ar max sa det far bli lite i taget hehe ;) Det var ett superfint hotell som ni far se bilder pa sen! Andres pappa ville ge honom en tour i present sa han betalade hans biljett och sen betalade vi min sa det blev inte sa farligt dyrt. Ar sa glad att vi kunde komma ivag, det var verkligen ett jattefint land, det lilla vi sag, och manniskorna ar verkligen supertrevliga dar. Precis alla ville busa och prata med Nathan och han var lika charmig som vanligt och bara log och skrattade mot alla. Han alskade att svalka sig i poolen och han brande sig ingenting men farg har han definitivt fatt. Da har han nastan inte varit nagonting alls i solen och haft faktor 100 pa sig som jag lagt nagra ganger per dag och sa kepsen. I poolen har han ibland haft heltackande drakt ocksa. Han tyckte nog det var lite jobbigt med varmen for det var verkligen sjukt varmt dygnet runt men mest tror jag han njot av det :) Ska forsoka hinna fa ihop nagra fler inlagg med mer bilder nu medan Nathan sover sa far vi se nar de kommer upp :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!