Hotell ahimsa

 
Nathan fick kanna sand mellan tarna for forsta gangen :)
Har ar vi utanfor hotellet.
 I bakgrunden ser man hotellets huvuddel och den stora bufferestaurangen
Utanfor bufferestaurangen
 
 
 
 
Har kommer lite mer bilder av hotellet vi bodde pa, det var superstort med 8 olika restauranger och 7 barer och det mesta var inkluderat sa det var bara att ga att ata vart man ville. Vi kunde kanske utnyttjat mer och slappnat av mer om Nathan inte var med for det var ju saklart ratt mycket att halla koll pa med en bebis pa stranden t.ex. med sand overallt och att underhalla honom men jag ville absolut inte aka utan min alskling, skulle bara lidit av att sakna honom och det funkade verkligen jattebra med honom anda. Han sov hela flygresan pa 3 timmar bade dit och tillbaka och han var hur snall och glad som helst. Det enda som var lite svart var att kunna ata i lugn och ro for han ville inte sitta i vagnen och titta pa utan blev helt galen och ville upp och roas :p Men vi fick ata en i taget helt enkelt :D I borjan gav jag bara medtagna barnmatsbrukar till nathan men sen fick han testa fran buffen ocksa och at pasta, potatis, ris, sas och frukter som jag mosade. Det fanns massa olika tours man kunde aka ivag pa, tex att simma med delfiner eller en trip till huvudstaden Santo Domingo som skulle varit haftigt att gora men samtidigt var vi ju dar sa fa dagar sa man ville bara hinna njuta av hotellet och stranden, dessutom ar Nathan for liten for att jag ska vilja ta med honom i bat sadar.
 
Forberedde det har inlagget nar jag skrev de andra. Just nu ar jag sjalv hemma och Nathan har precis somnat sa jag passar pa att sitta vid datan och fixa naglarna samtidigt. Tva saker jag inte kan gora nar nathy ar vaken! Han ar sa sot min prins, han har lart sig att klappa handerna nar man sager bravo :) Igar var det sa kul for bravo pa spanska ar dels bravo precis som pa svenska men det betyder ocksa sur och sa igar fragade Nathans gammelfarmor varfor han var sa sur nar han inte bjod pa ett enda smail "porque estas bravo?" och nathan borjade direkt klappa handerna hehe, lilla alsklingen :) Blir sa konstiga uppdateringar har for datan ar seg och det ar svart utan svenska bokstaver. Just nu laddar jag upp alla bilder fran resan pa facebook sa titta in dar :)
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

så härligt ni verkar ha det :)

2012-07-23 | 09:54:00
http://fashionstars.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!