elliot och nathan

 

Satte ihop lite bilder med Nathan och Elliot (min lillebror som nu är tre) där de har samma kläder, Nathan har ju fått ärva en hel del :) Inte visste jag för tre och ett halvt år sen när vi hade bebis Elliot att han så snart skulle få låna ut sina kläder till min egen lilla prins, mys :)

Elliot själv förstår inte riktigt det där med att han faktiskt varit en sån liten bebis, när han ser bilder på sig själv som liten plutt säger han alltid att det är Nathan ;)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Camilla - Vardagslycklig

Vad bra att kunna ärva! Nu har jag vekrligen börjat fatta hur snabbt bebisar växer. I början köpte jag jättemycket kläder, men nu inser jag att det inte går att hålla på så med varje storlek när dom bara ska användas i några veckor :P.



Tack ska du ha! Vi är jätteglada att det blev hus, trots att vi var helt inne på lägenhet bara för ett par veckor sedan.

2012-01-12 | 22:49:19
http://vardagslycklig.blogg.se/
tvåbarnsmamman madde med döttrarna charlie & emilia

Men alltså gud vad jag älskar hans hår! Så jävla underbart fint! :)

2012-01-13 | 22:51:39
http://madeleineeidland.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!