go go go

 

I mandags kom syrran hit och sov over, hon ville traffa Nathan for pa lordag aker hon till Thailand och ar dar en hel manad, lite avundsjuk ar man nog kan jag lova... Vi kollade pa Eurotrip, sa himla kul film och sa blev det lite tjejsnack, kul att traffa henne faktiskt, nar jag bodde hemma ville vi inte direkt umgas haha. Ska bli kul att hon blir min granne har i host :)

 

Igar jobbade jag och innan det hangde jag med syrran sa det blev inget plugg gjort, idag pa formiddagen pluggade jag lite, med betoning pa lite. Det ar inte latt med lilla Nathan som blir gnallig och maste vaggas till somns! Nu somnar han i princip aldrig efter amning utan blir bara gnallig och vill ha napp och ga runt och vaggas, starka armar haller jag pa att fa iallafall ;p Sen har jag varit och jobbat pa laxhjalpen, i min egen grupp idag, ska bli kul att fa folja samma elever hela terminen :) Kom hem for nagra timmar sen, har hunnit plugga lite, mysa med bebis och nu precis tagit bort det enda lilla julpynt jag hade som ni ser pa bilden, och slangt det under sangen. Japp det ar dar det finns plats for julpynt, har inget forrad och ingen plats att lagga grejerna haha! Imorgon blir det sista chansen plugg och jag borjar bli sjukt nervos infor fredagen... Nathan sover redan i Andres famn framfor fotbollen och ska nog ta honom och lagga mig nu :)

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


jesso

aaa men tack att det blev finaste bilden på mig med gårdagens smink och äckligt hår, love!

2012-01-19 | 21:04:25




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!