första tentan efter bebis avklarad :)

Åh gud vad skönt! Nu är Postkolonialism kursen avklarad och likaså Historia B (utom det jag ska ta igen i höst som jag var borta från när Nathan precis fötts) och det känns så skönt :) Imorse hade jag den muntliga tentan och det gick faktiskt jättebra, hann plugga lite igår som tur. Nu har Nathan faktiskt sovit snällt i sin vagn en timme och jag hann skriva klart två uppgifter som jag hade kvar och nu är de inskickade och jag har inga rester alls kvar :) Känns så himla skönt att veta att jo visst fasen går det att ta hand om bebis, sköta högskolestudierna och klara det och det nya jobbet samtidigt, började tvivla lite där ett tag faktiskt... Har börjat läsa lite på nästa litteratur, Historia C börjar på måndag morgon redan.

Annars är det en väldigt trött mamma idag, fick 5 timmars sömn innan jag skulle upp, Nathan vaknade bara för att äta en gång som tur. Sen har han varit rätt gnällig och bara velat gå runt och bli buren (ingen bra kombo med supertrött mamma) men nu har han som sagt somnat i vagnen en stund :) Jag har ingen aning om hur jag ska orka hålla mig vaken hela kvällen dock, höll på att somna när jag låg med Nathan i sängen. Nu tror jag bebis håller på att vakna så jag ska se om han kan underhålla mig och hålla mig vaken lite :P Annars tror jag det får bli att leta efter socker ^^
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!