mitten av veckan

Nu är jag hemma från skolan och har också vart och sålt en gammal kursbok, så skönt att bli av med dem :) Igår var vi ju som sagt på mammagruppen och det var helt okej, det var ingen som var särskilt pratig av sig men det blir väl skillnad när man lär känna varann mer :) Vi bokade in en barnvagnspromenad här vid årstaviken nästa vecka så då kan jag förhoppningsvis gå. Känns lite trist att alla andra ju bara är hemma med sina bebisar och har hur mycket tid som helst medan jag är stressad med jobb och plugg men men, det är nog värt det i längden för mig :) Nathan var den allra största bebisen där, de andra var födda i december och de var upp till 7 veckor yngre än honom. 7 veckor är ju ingenting egentligen men de såg såå små ut bredvid honom, minns knappt att han vart så liten :p

Nu är alltså veckans enda lektion avklarad och nu är det bara kul grejer kvar, men ska försöka läsa lite nu medan Nathan sover i famnen, har inte pluggat nåt alls hela veckan...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

i vår grupp är vi tre mammor med barn födda i november och tre i januari. de är ju jättesmå i jämförelse!! som du säger, man kommer knappt ihåg när ens eget barn var så litet :P

2012-03-01 | 09:26:35
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!