Trött mamma

Känns fortfarande ovant och kul att tala om mig själv som "mamma" haha :p Nu är jag påväg till jobbet och jag är sååå trött! Höll seriöst på att somna i skolan, och vilket väder det är :s Jag var hemma två timmar vilka spenderades framför tvn med Nathan i famnen som en zombie (jag alltså) :p Imorgon får vi iallafall sova ut!!

Köpte mig en Snickers för att piggna till innan jobbet (sockerjunkie) men sen är jag ändå så att jag kan bara inte äta när det är fullt med folk på tåget, känns som att alla ska stirra på en haha. Så den ligger i väskan och gör mig knappast piggare :p

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

ja tänk när våra små lär sig att SÄGA mamma till oss. kommer nog kännas underbart och konstigt på samma gång :)

2012-02-16 | 10:56:28
http://fashionstars.blogg.se/
Trees

Åh ja, det måste kännas jättekonstigt att säga "mamma" om sig själv :P Men man vänjer sig nog inom nåt år eller så ;)

2012-02-16 | 21:48:24
http://mangofisk.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!