Redan torsdag

Den här veckan har ju gått riktigt snabbt! Igår var jag ledig från jobbet och var bara hemma heela dagen, så skönt! Idag har jag haft tvättstugan och nu är jag påväg till jobbet. Medan Nathan sov skrev jag klart min lektionsplanering som är examinationsuppgift på denna kurs som är till imorrn. Han har förresten blivit ännu mer förkyld, snorig och med lite slemhosta stackarn :s Så han har vart extra grinig de här dagarna och sovit extra mycket min lilla stackare... Förhoppningsvis blir han snart bättre :)

Nästa vecka är det sportlov från jobbet och jag har bara en lektion så är hemma med min älskling hela veckan, så skönt :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

har du lust att ses nästa torsdag? kanske komma hit för en fika? :)

2012-02-23 | 16:27:01
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!