måndag

Idag var vi uppe redan vid 8 för att ringa och få läkartid. Ja, Nathan vaknar så fort jag gör det så han tog sina rutiner tidigare idag, var vaken 8 till straxt innan tio, sov en tjugomin nap och nu har han somnmat igen. Jag slängde ihop havrekakor, det går ju hur snabbt som helst, har dock redan tryckt tre stycken, kanske inte det bästa :p Nu ska jag iallafall iväg till vårdcentralen med min tå. Ja jag borde varit där för en sisådär två månader sedan haha men jag har varit lat, trott att det blivit bättre och sen ännu mer lat. Plus att när man ringer säger hon i receptionen att ja men har du inte försökt behandla själv istället? Så man känner sig som att man inte ens borde dit. Men ja nu ska jag dit iallafall :)

Denna vecka har jag bara en lektion och är ledig från jobbet, så skönt!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

skönt med en lugn vecka! :)

hoppas det går bra hos vårdcentralen

2012-02-28 | 10:15:55
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!