lördag med babyshower


Passar på att uppdatera medan Nathan ligger och sover på soffan, ska försöka hinna plugga lite också. Igår var vi hela dagen ute i Farsta på Cynthias babyshower, hon väntar barn första dagarna i april, snart! Här är inlägget från när jag skrev om min babyshower :) De vet inte könet och det är ju så spännande tycker jag :p Hon fick massa små kläder i stlk 50 och jag kan knappt minnas att Nathan varit så liten, han har verkligen ändrats de här månaderna! Alla där tyckte han var så stor och lång (han är ju lite över kurvan på längden) :) Nathan var minst sagt populär igår och gick från famn till famn och alla ville sitta och bara titta på honom ^^

Vi kom dit vid 3 och Nathan sov sen bara en halvtimme ända tills vi åkte hem vid 10, mycket ovanligt! Han åt några gånger och vi gick in i ett sovrum för att han skulle amma, på mig hade jag skjorta så man slipper dra upp hela tröjan :P Dock förlorade det lite sitt syfte när jag efter en amning satt ute och pratade med några jag inte ens känner med Nathan i famnen, kollar ner och ser att jag visst glömt att knäppa knapparna jag öppnat... Gosh! Det var iallafall jättetrevligt och Nathan somnade vid 12 igår kväll, sov till halv 6, och sen vaknade han bara några gånger fram tills halv 10 då vi gick upp. Han var helt slut med andra ord :p
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!