fredag


Tidigare idag :)

Sitter med färg i håret och färgar utväxten, Nathan är lite grinig men ligger på sin fäll på vardagsrumsgolvet, kan inte närma mig med färgen så han får hålla ut en liten stund till... Ja ni kanske minns att jag färgade håret blont igen precis innan Nathan föddes och det är fortfarande katastrof! Baaad decision alltså, jag har haft håret i toffs sen dess i väntan på att det ska bli så pass långt att jag kan klippa av det orange... Snaaart så :p

Annars då? Sååå skönt med helg äntligen! Denna vecka har ju vart väldigt lång, nästa vecka blir lättare :) Ska straxt skölja ur färgen och sen ta hand om Nathan, sen ska jag kanske träna, har börjat igen och försöker träna varje dag jag inte jobbar, men förra helgen blev det inget alls så nu e det verkligen dags!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!