3 månader!

 

Nu har min lilla prins hunnit bli hela tre manader! Tiden har gatt sa himla fort och han ar verkligen en helt annan bebis nu :D 6015g och 62,8 cm lang! Igar var det ocksa dags for forsta vaccinet, det var inte kul nar de stack honom, han blev sa ledsen och bara skrek och skrek :( Efter en liten stund i famnen blev han iallafall lugn och ammade tills han somnade. Sen sov han hela eftermiddagen utom nagon matpaus. Pa kvallen var han glad och vaken en stund men sen ratt grinig och han hade 38,5C feber sa han fick en alvedon. Efter en timme kollade jag igen men han hade fortfarande samma temperatur! Kanske alvedonen bara sag till att den inte steg mer... Han somnade iallafall vid 12 och vaknade sen vid 05 och var otrostlig, forsta gangen jag fatt ta upp och vagga honom pa natten, efter en liten stund kunde han iallafall amma och somna om. Han vaknade nu nar jag skulle upp igen vid 7, har skola nu pa morgonen och jag ar heeelt slut, men men, nastan helg nu! Han hade 38,2C nu och fick en till alvedon och nu sover han har i min famn. Om en halvtimme ska jag ivag for seminarium och sen tar vi efterlangtad helg, aven om det blir en del plugg med...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

fina goskillen!

fy sprutorna var verkligen inte roliga. liam slapp feber i alla fall. skönt att nathan aldrig fick hög feber!



vad roligt, nu väger de nästan precis lika mycket! nathan har kommit ikapp liam :) för liam väger 6040g och är 61,5 cm lång :)



när är sportlovet? :)

2012-02-10 | 09:12:38
http://fashionstars.blogg.se/
Maria - mamma till Liam ☆

vad roligt att de utvecklingsmässigt verkar följa varandra också! skratt är det bästa som finns. har fått det på film nu så tänkte lägga upp lite senare idag :)

2012-02-10 | 09:13:35
http://fashionstars.blogg.se/
MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Tiden går så fort! :)



Sprutor är inge roligt. Det ska vår prins få nu i slutet av månaden igen (5 månader)

2012-02-11 | 07:50:48
http://overleva.vimedbarn.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!