på bättringsvägen :)

 
Idag är det en lite piggare och lite gladare kille vi har här hemma som ni ser på de två sista bilderna. Just nu ligger han och sover på sängen, andra gången för idag så lite extra trött är han ändå. Han har fått i sig en halv burk mat och en halv fruktpure vilket är bra mycket bättre än senaste dagarna iallafall :) Ingen feber idag heller, hoppas verkligen det håller i sig! Jag känner av halsen lite men är helt okej. Gjort prinskorv till lunch och tryckt i mig en halv kladdkaka... gud. Ikväll kommer Elliot hit och leker med Nathan och mig, ska bli kul =) Har dammsugit lite nu medan Nathan sover. Ska ju försöka mig på examensarbetet nu också men jag ska vara ärlig, har börjat känna att det här det kommer ALDRIG att gå. Jag är helt borta alltså, tycker det är skitsvårt att skriva. Har så mycket kvar... Fan det känns så dumt att avsluta min utbildning på det här sättet. Fast jag vet att det är normalt och att såå många andra har kvar rester från tidigare. Jag har klarat varenda tenta och uppgift och aldrig behövt komplettera så därför känns det surt att avsluta på detta sätt. Men men! Med tanke på att jag fått barn mitt i utbildningen är det nog ändå jäkligt imponerande om jag bara blir nån månad sen med examensarbetet. 
 
I vår ska jag annars vikariera, hoppas på mycket jobb men vi får se! Jag har kurs den 10 januari och sen börjar jag :) Och så ska jag läsa en kurs på Stockholms Universitet om globalisering i Latinamerika, och eventuellt en annan liknande. Får se hur det går! :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!