once you've had the best, you can't do better

Nu ska jag alldeles straxt iväg för jobb, sitter och laddar med marabou och en mini-cola som jag snott från en arg syster ^^ Jag och Nathan åkte hit till Södertälje igår och sov över, idag jobbar jag och Andres inne i stan tills 12 i natt så Nathan sover här och jag tar nattbuss/tåg hit och sover med min bebis för imorrn jobbar jag här igen, börjar 11 skönt nog! Idag börjar jag inte förens halv 6 men ska dit innan så jag hinner äta och så. Nathan är med mamma och Elliot på kalas så han har nog hur kul som helst lilla prinsen! 
 
Nu har jag förresten äntligen fått min dator! Det är den nya imac, sååå tunn, den är typ 5 ggr tunnare än Jessos som jag använder nu, sjukt! Iallafall, måste vänja mig vid den, den har ju också Photobooth som jag alltid missbrukar när jag är här så ni kan nog räkna med en del Photobooth bilder på mig och Nathan framöver... Och mer blogginlägg! Ska försöka varje dag men det blir iallafall väldigt mycket oftare än nu ^^ Sjukt jobbigt att vara utan dator... 
 
 
Bara för att jag nu tagit massa bilder i syrrans Photobooth så segar bloggen och kan inte ladda upp... Alltid nåt!!! Ni får två bilder från nyss som jag slängde upp på Instagram istället, där heter jag sskrebecca :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!