ledighet





Det blev ett bildregn med bilder från i september (tror jag) som jag haft som utkast här. Älskar syrrans systemkamera :) Nathan har precis somnat, egentligen superdumt för jag tror det är för tidigt för att han ska kunna sova tills imorron... Så det kan hända att vi har en extremt pigg kille här vid tio tiden, men det gick inte att hålla honom vaken. Fy vad det är skönt att vara ledig och hemma alltså... Jag har pluggat lite grann men inte alls mycket utan bara vart med Nathan och fixat hemma och så. Letat ny väska på rean men hittade ingen. Jag har ingen väska alls nu för min gamla gick sönder, måste skaffa mig en innan jag börjar jobba/plugga igen. Vi åt asgod oxfile och bakpotatis till middag, sjuukt gott! Nathan åt också massa kött, det är ju så mört att det bara smälter på tungan :) Imorgon har vi tänkt handla lite mat till nyår. 

Vad fort det här året gått, jag vet inte om jag orkar med att göra en årsresume i år, det vore ju kul men ja... Det här året har gått fort och Nathan har gått från liten bebis till en liten grabb :) Den tid jag njöt mest av var definitivt sommaren när vi var i Ecuador, framförallt för att jag var ledig då och kunde fokusera på Nathan, så mysigt! Nu ska jag kolla upp lite saker hos komvux, jag måste nämligen göra ett prov för att tenta upp spanska steg 3 eftersom jag inte läst det på gymnasiet. Kostar 500 spänn att göra provet men det är ju ett måste så! 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!