Kappahl

En liten febrig och trött kille ligger nu och sover i min famn. Nathan har varit  dålig nu sen i söndags. Han hade ju lite feber i förra veckan men sen blev han bra men nu har han haft hög feber, massa snor och slemhosta lille stackaren :( Vi var hos läkaren idag men det var bara att vänta ut och troligtvis är det snoret som ger honom hostan. Han har inte velat äta men dricker iallafall. Jag hoppas han får i sig lite mat iallafall nu när han vaknar. Jag har tvättstugan men det blir ju lite on hold medan Nathy sover för pappa jobbar och jag vill inte lämna honom själv. Har suttit med examensarbetet nu en timme och fått en del gjort iallafall. Det är långt kvar och jag har bara två veckor på mig. Ikväll måste jag lämna in slutmanus för kommentarer från handledaren så ska försöka få så mycket som möjligt gjort idag. Det ska ju egentligen vara den färdiga uppsatsen men ja, what to do. Får se om jag hinner klart eller ej bara! Igår blev jag iallafall helt klar med allt annat, sista seminariet och lämnat tentan för den sista kursen jag tog igen och så sista läxhjälpspasset innan jul. Så nu är det uppsatsen som gäller! Alltså, vilken jäkla bra uppsats jag skulle gjort om jag varit ledig i övrigt tänker jag bara! 
 
Bilderna har ju inte så mycket med inlägget att göra men det är lite fint från Kappahl som jag vill ha till Nathan! Nu tillbaks till uppsatsen, inte så lätt med en hand men nu kör vi!
 
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

åh stackars nathan! hoppas han är helt frisk snart

2012-12-19 | 08:45:20
http://fashionstars.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!