God jul

 
 
God jul säger jag med lite bilder från igår! Jag glömde såklart bort Nathans tomteluva :( Men han var fin med skjorta och röd väst och fluga. Finns lite bilder hos mamma som ni får sen! Vi inledde julafton med en sovmorgon till straxt före 11 så sen fick vi stressa iväg! Vi var hos mamma straxt efter 2, åt gott framför Kalle ovh sen delades alla julklappar ut. Mest var det såklart till Elliot som utbrast "ohh my good" efter varje :P Både jag och Nathan fick också superfina klappar, får visa nåt sen. Vid 8 bar det av till Farsta för att fira latinojul, där åt vi julmat vid halv 12 och så får alla öppna klapparna efter tolvslaget. Nathan hade hur kul som helst och somnade först vid halv 2 när vi gick. Bussen gick raka vägen till oss och vid halv 3 var jag också i säng och så sov vi till halv 11 :) Nathan har precis somnat i min famn och jag funderar på om jag ska ta mig ut och handla i snöovädret eller lägga mig med honom... 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!