Årets sista dag

 
 
 
Det blir ingen månads eller årsresume för mig i år, det hinner jag verkligen inte med. Men det här har varit det bästa året hittils i mitt liv, det första hela året med Nathan är såklart orsaken till det. Det har också varit jobbigt på många sätt, inte så mycket omställningen till att vara småbarnsmamma utan snarare att kombinera det med studier och jobb, men det har ändå gått rätt bra. Jag är nöjd med detta år men jag tror nästa kommer bli ännu bättre och det ska bli så kul att se Nathan utvecklas mer och börja prata mer :) Nathan har sovit i sin vagn en timme nu och jag har sminkat mig för en gångs skull, har ju blivit så lat och tänker varför sminka sig, man måste ju ändå ta bort det sen och det är så jobbigt haha. Så jag har till och med jobbat och vart på praktiken med bara läppstift, jag som aldrig gick ut utan smink på ögonen förut. Iallafall, nu känner jag mig konstig med ögonskugga, körde på blått som jag tyckte passade till nyår men det blir ju lite blåtira över det hela också... och så tror jag det passar bättre med blått när jag har mörkt hår, som blondin är det fint med rosa. Men jaaa iallafall, får bli som det blir. Idag vet jag inte vad jag ska ha på mig faktiskt men hittar nog något, vet att jag vill använda ett superlångt fjäderörhänge jag köpte förra sommaren som jag glömt bort och aldrig använt och nu hittat igen. Så får försöka hitta något som matchar det ;) Jag kommer nog in med outfitbilder på mig och framförallt på Nathan lite senare :) 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!