snart ar vi hemma

Det har blir sista inlagget fran Ecuador for i overmorgon aker vi hem. Det har verkligen gatt superfort de har tva manaderna, kanns bade kul och jobbigt att aka harifran men det blir ratt skont att komma hem iallafall. Har spenderat den sista veckan med smarta da jag opererat bort mina fyra visdomstander, fyfasen, definitivt det varsta jag gjort. Att foda barn gjorde ju mer ont men det var ju mer vart for lilla Nathan kom pa kopet, men tanderna vinner man inget direkt haha :p Iallafall, vi hors nar vi ar hemma igen, forst vantar ett dygns resa :p Lamnar er med en bild pa lilla Nathy som besokt frisoren for forsta gangen, nu kan han se igen och har inte haret i ognen langre :p
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

fina nathan!
aj aj med tandläkarbesöket.
så fort ni är hemma bokar vi in en playdate!

2012-08-14 | 08:02:23
http://fashionstars.blogg.se
Maria - mamma till Liam ☆

Den enda dagen jag kan ses är på söndag, vi åker på tisdag nämligen.

2012-08-15 | 07:58:36
http://fashionstars.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!