Nu är vi hemma i Sverige

 
Jag är hur trött som helst men försöker hålla mig vaken och fixa en liten stund till och tänkte passa på med ett blogginlägg. Tidsomställningen har gjort sitt för Nathan som vart rätt så grinig idag och matvägrat lite, igårkväll kom vi hem vid nio på kvällen och Nathan somnade straxt efter tolv dvs kl 5 på eftermiddagen den tiden vi är inställda på och vaknade idag halv tolv dvs halv fem på morgonen för oss så det har ändå gått rätt bra med omställningen, och nu har min prins precis somnat. Annars brukar han somna vid 7-8 och sova till 6 - halv 7. Resan gick verkligen oväntat bra det måste jag säga, vi åkte fyra på eftermiddagen för oss och Nathan somnade sen vid nio och sov tills det var ungefär en halvtimme kvar, vakande några gånger och ammade men annars låg han i babysängen där så man själv kunde sova lite också. På flyget från Amsterdam sen var han galen och som tur hade vi ett ledigt säte bredvid så han kunde härja runt lite och det var ju bara 1½ timmes flyg. Iallafall, idag har vi fixat här hemma, vart och handlade lite mat och sen haft några kompisar över. Lägenheten är verkligen totalt kaos men det går framåt med väskorna iallafall :P Så skönt med värmen här hemma också! Anyways, ska städa undan lite mer här nu och sen däcka jag med. Nu lovar jag bättre uppdatering iallafall :)
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

välkomna hem!! skönt att hemresan gick bra :)

2012-08-17 | 07:59:42
http://fashionstars.blogg.se
Maria - mamma till Liam ☆

ja det är så mysigt när han säger ord :) än så länge kan han inte så många. men börjar förstå mer och mer.

ja vi får boka in en dag nästa vecka :)

2012-08-19 | 08:15:05
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!