Lördagmorgon

Blir ett litet snabbt inlägg, Nathan har precis sovit en timme i vagnen och jag har tvättstugan och har hunnit fixa lite här hemma, byta om och också sitta lite vid datan och min favoritsyssla nu. Inte kolla på kläder eller nåt sånt utan bakverk! Haha det finns så många underbara bakbloggar som gör så sjukt coola tårtor och saker som verkligen på riktigt får det att vattnas i munnen på mig :p Är så sugen på att baka men jag har hittils bara gjort lätta grejer för jag vill ju inte misslyckas. Men måste testa nåt av de här roligare recepten... Nathan har precis vaknat och jag har gett honom en liten riskaka som mut för att hinna skriva klart. Prinsen har nu fyra tänder som tittat fram och en på g, igår kollade den högra tanden uppe ut på riktigt :) Trodde han skulle älska riskakorna eftersom han är ett sånt fan av majskrokar men han är inte så himla förtjust verkar det som, oftast bara en tredjedel han verkligen äter upp.. Iallafall nu ska jag gå och leka med min prins innan jag ska ner i tvätten igen!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!