förrgårs bilder

 
 Påbörjade det här inlägget igår men jag fick aldrig tillfälle att avsluta det, ligger sjukt efter! Har tagit massa fina bilder på min underbara, glada prins som jag vill visa också... Iallafall här kommer två bilder från i lördags. Min högstadiekompis Emmy var här och fikade. Sist hon träffade Nathan var i julas då han var en liten skrutt och nästa gång blir nästa sommar och då lär han springa runt här. Emmy bor ju i New York och pluggar där, hur awesome? När vi gick i högstadiet tillsammans planerade vi ju att åka och plugga i California (The OC ni vet...) efter studenten :p
 
Nu har Nathan precis somnat, han var hur trött och grinig som helst men ville inte amma i soffan utan bets bara, gör sviiiinont vill jag lova! Nu har min lilla skutt tre tänder och två till påväg, usch usch! La honom i sängen med lampan släckt och då somnade han iallafall direkt, min lilla prins :) Jag ville fixa naglarna nu men glömde att jag inte har nåt nagellackborttagningsmedel så jag får hålla ut... Blir kanske en film och sen sängen för mig med, imorgon är det tvättstugan som gäller 7:00 och jag har hööögar av tvätt att ta tag i...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!