kärlek

 

 

Att man kan älska en liten människa så mycket är helt otroligt! Det går inte att jämföra med kärleken för någon annan som t.ex. din partner, det här är helt villkorslöst! Kärleken för sitt barn går inte ens att beskriva... Jag hade så rätt när jag skrev om kärlek här på bloggen för ett och halvt år sen. Inte visste jag då att jag så snart skulle få en liten egen prins att älska mer än allt annat i världen! Att bli förälder är verkligen det bästa som finns, det är vad livet går ut på tror jag... Om Nathan någonsin kommer förstå hur älskad han verkligen är, jag tror aldrig man själv förstått hur mycket ens egna föräldrar måste älska en ;) Nu ligger Nathan och sover här bredvid, han vaknar nog snart så det blir en sen kväll :p Fortfarande är det så att jag kämpar med att få honom att somna och sen är där och petar på honom för att se att han verkligen andas hehe...

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

vilka mysiga foton! och du har så rätt i det du skriver :)

2012-04-04 | 13:48:08
http://fashionstars.blogg.se/
Petra-tvillingmamma

Det är en kärlek som måste upplevas!



Är alltid inne och petar och lutar mig över tjejerna när dom sover för att höra deras andetag.. undrar om man nånsin kommer sluta med det :P

2012-04-05 | 19:51:05
http://petratvillingmamma.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!