tisdag


Jag började på ett inlägg i söndags där jag berättade att vi vart bjudna till Eriksdahlsbadet och att Nathan fick testa på poolbad för första gången men jag skrev aldrig klart :p Har verkligen inte haft varken tid eller lust till bloggen men nu skriver jag en snabbis innan Top Model finalen! Igår var vi hemma hela dagen, jag pluggade ungefär två timmar och sen var Nathan på superdåligt humör. Vet faktiskt inte varför men han var grinig och ville bara bli buren hela kvällen. Idag har jag och Nathan vart och hälsat på min universitetskompis Nataly och hennes dotter Blanca som redan är 1½ år nästan, det går så fort! Vet inte om hon vill ha bilder på dem här så ni får en bild på mig och Nathan därifrån istället. Imorgon ska mamma och Elliot hit, ska bli så kul att umgås med dem :) Nu blir det alltså Top Model finalen, vinner Alice så blir jag riktigt riktigt sur!!

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ida

Jag pluggar teologi på Göteborgs Universitet, just nu fördjupningskurs i fornhebreiska & tro- och livsåskådning =) Jag hoppas att detta ska leda till jobb som präst =) Vad pluggar du själv för något? Kram

2012-04-12 | 22:36:22
http://idakohlen.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!