måndagen

 

 

Vi har spenderat dagen på Ikea eftersom mitt jobbpass blev inställt. Nathan sov mest i vagnen, en stund var han med i bärselen och tyckte det var jättekul att titta runt, han har iallafall skött sig superbra :) Vi åkte bara dit för att titta men det blev iallafall att vi köpte en del grejer till Nathans rum som han får nu när vi flyttar om en månad. Än så länge har vi ju inte köpt nåt men nu använde vi 1500 av hans sparpengar och det räckte till en hel del, lampa till tak och vägg, matta, gardiner, gardinstång och vad mer det nu var... Det bästa köpet var hans lekfilt som ni ser på bilden, 199:- för den! Den är verkligen perfekt, tjock och helt okej fin och så stor att han kan rulla runt flera varv utan att hamna på golvet, precis vad vi letat efter nu när han börjat vända sig om!



Sen ser ni också att jag råkat byta hårfärg IGEN! Jag misstänker att min mamma kommer skälla på mig för den här färgen, och mina syrror med för den delen... Men ja jag har färgat superorangerött! Det var inte kul att gå med det där hemska trashiga "blonda" (råttfärg + gul +vit +orange) färgen jag hade och jag kan lova att jag bara lagt ut bilder till er som ser "ok" ut haha, det var alltså värre i verkligheten :p I lördags fick jag bara något infall och tänkte jag har ju alltid velat testa rött hår så jag gick och köpte den knalligaste röda färgen jag hittade och så blev det haha. Det är något ojämnt eftersom mitt eget hår var det och jag skulle nästan vilja ha lite knalligare mörkare rött och mindre orange men helt ärligt så föredrar jag det framför det blonda! Får se vad mamma säger hehe... Det var jättesvårt att fånga på bild men ni får väl se bättre en annan gång :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Jag ÄLSKAR det!!! Hur snyggt som helst!!

Hur har ni det i påsk? tänkte om ni kanske är hemma nåt på söndag?

Puss

2012-04-02 | 21:49:57
jesso

sorry miss, are u bree van D camp?

2012-04-03 | 08:42:23
Ida

Snyggt! Välkommen till rödhåriga klubben ;)

2012-04-03 | 23:44:33
http://idakohlen.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!