mer från landet

 

 

Här är några till mysiga bilder från förra helgen på landet, är glad att vi hann dit en helg innan sommaren för nu blir det nog jobb varje helg tills semestern så det blir inget mer Småland. Hur mysig är inte den sista bilden? Att vakna till en sån där liten plutt som bara ligger helt utslagen och avslappnad haha!

 

Den här veckan blir som sagt 100%, idag ska jag (JAG SKA GÅ UPP PÅ MORGONEN JAG MÅÅÅSTE), till biblioteket vid halv 9 och fixa lite böcker, det är så jobbigt för böckerna finns bara där och man får inte låna hem dem så jag ska försöka fota med ipaden haha. Sen jobbar jag eftermiddagen. På tisdag har jag möte med handledaren för c-uppsatsen och sen mammagrupp på kvällen. På onsdag jobbar jag eftermiddagen och på torsdag är jag ledig men då måste det bli massa plugg gjort. På fredag jobbar jag 10-21 i Nykvarn så jag lär vara döööd sen. På lördag kl 9 på morgonen så flyttar vi, tur att jag inte lär behöva bära så himla mycket. Därifrån blir det direkt till Södertälje och sova där för jag börjar jobba 6 på morgonen på söndag, jobbar till 2. Vi blir kvar där för nästa vecka börjar också med jobb. Nästa onsdag fyller jag förresten 22 år! Och det är redan maj. Gud vad tiden går snabbt..!

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!