lite från i lördags




Här är lite bilder från i lördags då jag inte hann blogga. Vi var hemma hos Salo och Cynthia och tittade på fotbollen och åt middag. Salos man (gud ja både hon och Cynthia är faktiskt gifta nu!!) kom precis hit från Ecuador i lördags, sist jag träffade honom var på Nathans babyshower i femte månaden hehe :) Nathan var stilig i skjortor (ombyte är ett måste för en liten spykille) som han fått av mina fina vänner :)

Jag blir fortfarande typ helt chockad varje gång jag ser mig i spegeln eller drar i håret, jag har ju inget!! Det är skönt att ha fått bort allt det slitna håret dock och färgen var ju riktigt vidrig, både den röda och den "blonda". Den här färgen är jättefin men det är fortfarande ovant att ha kort hår. Syrran tyckte det var en "tantfrisyr" & mamma sa "mormor lär nog gilla den". Yey :p
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

vilka söta miner han fick till! :)

2012-04-24 | 14:31:47
http://fashionstars.blogg.se/
Ida

Vilka sköna miner på mittenbilderna!



Tycker din frisyr är skitsnygg!

2012-04-25 | 22:38:35
http://idakohlen.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!