Just nu

Sitter jag på tåget påväg hem från jobbet, en lång dag! Har varit borta 14 timmar nu så ni kan gissa hur mycket jag saknar min prins! Första gången jag är borta så länge. Blev ett tio timmars jobbpass på stående fot men jag tycker det gick förvånansvärt bra och snabbt :) Nu blir det hem, lite mys och sen sova för om 12 timmar flyttar vi! Byter lägenhet med några över gården, som tur har vi redan flyttat över mycket. Det jobbiga blir städningen av köket... Men men jag bloggar mer när jag har tid över men nu vet ni varför jag är lite frånvarande nu... :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

åh spännande med flytten! :)

2012-04-30 | 09:13:39
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!