Hos oss ikväll

 

 

Jag orkar verkligen inte blogga nu förtiden, jag har en miljon saker att göra och en miljon saker i huvudet! Det känns typ som att alla bloggar jag läser har dålig uppdatering nu för tiden så jag är nog inte den enda :p Just nu ligger Nathan och Andres och videochattar med Nathans farmor. Jag hatar att vara med i kameran, känner mig så löjlig att sitta och prata med nån i datorn haha, men det är verkligen tur att det finns så Nathans släktingar kan se honom! Tänk er hur stor han kommer vara när de träffar honom, jämfört med när han föddes. Han har ju liksom redan växt mer än 15 cm haha! Nathan har på sig en ny pyjamas som vi fått från Ecuador och som jag som tur hittade nu, den passar redan bra :)

 

Idag var mamma, Veronica och Elliot här en stund vilket var trevligt :) Sen har jag pluggat lite grann och fixat lite här hemma. Vi har verkligen k a o s här just nu, har rivit ut allt och har allt i påsar här omkring eftersom vi skall flytta på lördag. Andres ropade nyss på mig att jag skulle komma och titta på Nathan som sitter själv, de senaste dagarna bara så har han börjat kunna sitta själv längre stunder, kanske 10-15 sek eller så innan det blir vingligt, min duktiga prins :) Den här veckan blir det nog extra dålig uppdatering för mitt schema är verkligen fullspäckat. Ska försöka hinna tidsinställa några inlägg nu innan vi ska titta på en film och äta cheviche! Var sugen så jag fick Andres att göra iordning, så sjukt gott :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

har också blivit sämre på att blogga :p varken intresset eller tiden finns för tillfället

2012-04-23 | 08:54:34
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!