Godnatt




Nathan hade visst somnat for natten! Han somnade redan halv 7 sa det lar bli en tidig morgon, ska straxt sova jag med. Far alltid sana ryck nar Nathan sover riktigt bra under dagen och kanner att jag maste gora ALLT som jag annars inte hinner med :p Har packat ihop allt mitt fran walkincloseten (fint ord) och en annan lada, rensat ur lite som ska slangas och sant. Alskar verkligen att rensa haha... Nu nar jag val lagt mig kanner jag verkligen hur trott jag ar! Ska nog lata Nathan ligga kvar i sin sang tills vidare, han lar vakna om ett tag eller sa far Andres ta med honom nar han lagger sig, saknar redan min lilla plutt haha :p
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!