Dag 26


Are you happy with the person you've become?

Oj, det är verkligen variation på frågorna i den här utmaningen! Jag måste nog säga att jag är rätt nöjd med den jag är... Jag var mycket mer osäker som person förut, mer blyg och hmm lättpåverkad kanske. Jag är inte perfekt ännu heller men jag känner mig rätt tillfreds med hur jag är och blivit kan jag säga. Jag såg en dokumentär i SVT om barn födda i fd Sovjet som de intervjuat när de var 7, 14, 21 och 28 år gamla och det var sjuukt intressant! Man förändras ju som bara den, det är nästan läskigt, vad kommer jag säga om mitt jag idag när jag är 28? Vi fick skriva brev till oss själva när vi gick i 7an, 9an och innan studenten och sen öppna dem efter 3 år och när jag öppnade mina blev jag nästan lite mörkrädd... Man ändras så mycket i sitt sätt att tänka! Antar att processen fortsätter för alltid, men bara men är tillfreds med sig själv så :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!