34 veckor

 

Nu är det verkligen omöjligt att fota magen själv framifrån och den ser inte riktigt klok ut på bilderna heller haha ;) Som ni ser gillar bebis att lägga sig på en sida och magen ser heltokig ut :D Och nu är det inte samma fina kula längre utan bebis ligger definitivt längre ner. Nu känner jag mig verkligen huge och det känns skönt att det inte är så himla lång tid kvar ändå, det är jobbigt att vända sig, att hitta en skön sitt och liggposition och det jobbigaste är nog att mina händer och fötter känns supersvullna hela tiden och nu även benen. Jag har inte märkt någon bristning på magen ännu men däremot välkomnat några både på rumpan och låret (!!), jag äter som en häst och har inget intresse av att sluta haha... Ska bli spännande att se vart vikten hamnar imorgon, lär definitivt ha gått upp med än det kilo som skulle vara det "normala" ;p Annars händer det inte så mycket nytt, har inte behövt springa och kissa nåt på nätterna den senaste veckan, så skönt :) Längtar som bara den efter att få se min lilla bebis nu och allt är ju fixat, sängen och sånt! Hoppas att han kommer i beräknad tid eller den 11/11/11 då om han skall vara se, men INTE senare ;)

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - med bebis i magen ☆

stoora magen! :)

jag vänder mig många ggr för fort i sängen och får då jätteont :p måste hela tiden tänka på att vända mig försiktigt :p

2011-09-28 | 09:00:52
http://fashionstars.blogg.se/
Mamma till William och prinsessan i magen

Vilken fin mage du har :) Ha en mysig kväll..kram

2011-10-01 | 20:04:27
http://blondis81.blogg.se/
fia

härliga magen :)

2011-10-02 | 16:04:37
http://josefinefia.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!