uppdatering!

Det har varit dålig uppdatering här i helgen jag vet! Inte så mycket att säga, har varit hemma hos mamma och chillat. Knappt pluggat något alls för ovanlighetens skull. Idag har jag varit i skolan och nu har vi precis ätit lasange, det är ju typ världens godaste! Imorgonbitti blir det jag som åker till Arlanda. Nästan fyra månader sen jag var där och lämnade Andres där och nästan två sen jag kom hem. Tiden har gått relativt snabbt och nu är det bara timmar kvar och så får han se vilken tjockis jag blivit sen sist haha. Kvällen får spenderas vid Idol och förhoppningsvis köper mamma hem nåt sött (tveksamt) för mitt sötsug är sjuukt.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Camilla - gravid med 1:an

Kommer han imorgon alltså? Gud var härligt! Kul för honom att se magen :).



Jo, jag tror/hoppas att det kommer bli så. Att jag är hemma länge och bara åker in och krystar liksom, haha!

2011-09-12 | 18:35:53
http://vardagslycklig.blogg.se/
Maria - med bebis i magen ☆

ja vi ska gå på lite föräldrakurser :) ska kolla upp datumen. sen en föreläsning på huddinge sjukhus.



nästa vecka är jag ledig på tisdag och fredag om du kan någon av dem dagarna :)

2011-09-13 | 08:31:11
http://fashionstars.blogg.se/
i min lilla lilla värld

hihiih Jepp, nu har Dixie ploppat ut. Världens finaste döttrar har jag nu =)

2011-09-13 | 11:52:45
http://saratilling.se
Michelle von Walden - Gravid!! <3

Åhhh va gott med Lasagne! Blev sugen på de nu! ;) Hoppas allt är fin fint med dig idag Rebecca! Kram





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!