onsdag med seminarium

Idag är det den sjunde och alltså prick två månader tills bebis är beräknad! Jag fortsätter plugga fram till den 15 oktober bara för sen hinner jag ändå inte klart men den kurs som börjar därefter. Blev inte så himla mycket mer skrivet på hemtentan igår men jag räknar ändå med att göra klart den i veckan. Nu ska jag straxt iväg till skolan för två timmars seminarium just om kolonialismen. Sen ska jag förbi bibblan och låna den sista boken jag behöver till de här två kurserna, så jag är ute i god tid ja ^^ Sen blir det bara att vara hemma och plugga som vanligt. Börjar bli liite smått uttråkad nu ja och lite svårare att koncentrera sig, men men!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!