måndag

 

Oh yes, så ser det ut just nu, och ja jag var tvungen att vinkla liiitegrann för att kunna se fötterna överhuvudtaget haha. Fortfarande tycker jag att det är helt sjukt att det faktiskt är min lilla bebis därinne. Lär inte fatta förens jag ser honom, om ens då ;) Har börjat tänka en del på förlossningen nu, det är ju trots allt maximalt 2 månader kvar. Har svårt att föreställa mig smärtan fortfarande, jag föreställer mig att jag ska vara jättebra och göra hela förarbetet hemma och åka in när det verkligen är 3 min mellan värkarna och redan vara öppen massa och bara köra. Det är väl bra med positiva tankar iallafall ;) Ska bli spännande att se hur det går iallafall. Mamma ska ju med och hon får komma och hämta här också men då lär hon ju behöva en timme för att komma och inte heller vill man ringa och väcka i onödan om det är på natten vilket det tydligen oftast är. Jaja, när det närmar sig lär hon vara redo hela tiden hon med haha. Och innan dess blir det väl förvärkar och hela det köret.

Blev tre avsnitt av Desperate housewives, snart är vi klar med första säsongen och då ska jag försöka sälja den på Tradera och sen köpa tredje för samma summa, det går att hitta billigt på tradera som tur :) Åt en supergod tomatsoppa (!) som killen gjorde, hatar egentligen soppa... Jag tog en tupplur idag vid lunch och sov till klockan 1 så egentligen borde jag vara superpigg fortfarande men jag är faktiskt lite trött ;) Ska se om jag pluggar en stund till men sen blir det nog sängen ändå!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!