lördag


Det blev en mysig promenad i eftermiddags i det fina vädret. Vi var ute i över 1½ timme och gick, det är sjukt hur dåligt jag hittar på Söder fast jag bott här ett år. Det finns ju massa superfina platser att upptäcka! Svårt att tro att det finns så fina naturplatser mitt i stan :) Vi gick bort till Södersjukhuset för att se hur lång tid det tar innan vi skall dit på föreläsning, 25 minuters promenad är det. Sen gick vi Årstaviken och tillbaks hem via Eriksdalsbadet, visste inte att det var nära! Nu har vi kollat på Freaky friday som då var en av få dvd:er med spansk text ;) Min kille var inte helt nöjd med filmen men blev iallafall att fördriva tiden med den. Nu ska jag snart i säng!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!