korvfingrar (!!)

 

Okej ni minns kanske att mina händer svullnade en del under de varma dagarna i somras men nu är det fasen inte kul alltså. Mina händer är svullna HELA tiden och extra var de nu på tåget hem när jag tog bilden, såg helt sjukt ut och så blir de sådär fläckiga. Och för att riktigt visa hur pass mycket tjockare de är så ser ni hur långt jag får på mig ringen som passade perfekt i maj-juni! Nu får jag inte ens ner den över halva fingret haha! Mina händer och fötter domnar bort hela tiden och på natten är det riktigt obehagligt med händerna...

 

Anyways, vi har spenderat dagen ute i Farsta och sett en bra film med bra sällskap :) Nu blir det ett avsnitt Desperate housewives och sen sängen. Imorgon är det föreläsning vid 10.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Caroline

Ohh, har precis samma.. händerna är som korvfingrara.. det är inte roligt.. haha och fötter och vader som michelondäcken :D haa. ha en bra dag.

2011-09-26 | 07:29:50
http://ilbeyourcommander.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!