graviditetshormoner?!

Jag vet inte om det eventuellt kan vara graviditetshormoner som spökar eller om jag är på skithumör med rätta. Tur är iallafall att jag är själv hemma för jag känner att jag inte är någon trevlig eller rolig person just nu. Jag har bara suttit här ända sen jag kom hem, ingen energi att göra något och dessutom finns det inget kvar för mig att "fixa" här hemma utan det ända som återstår är att plugga men har bara inte kunnat koncentrera mig. Tänkte att fine jag tar en riktig lat dag och tänkte placera mig i soffan vid 7, se på det där med kändiskockarna, idol och sen sveriges historia och tror ni då inte att min kära tv-box återigen vägrar fungera. Blir sååå arg. Då finns det inte så mycket mer att göra än att sitta kvar här och bli lite mer galen. Vill bara att jag ska bli trött snart så jag kan sova och ha en mer effektiv dag imorrn. Är trött så att jag inte orkar göra något men inte tillräckligt för att vilja sova, dessutom sov jag en stund under dagen... Åhhhh. Slut på klagandet!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jannike

Vilken härlig blogg! Och intressant att du har BF tio dagar före mig ;) lycka till!

2011-09-05 | 23:14:53
http://minbebis.com/blogg/queenj
Anonym

Lindas pecas te amo ;)

2011-09-07 | 16:21:30




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!