fredag

Åh, jag borde verkligen lära mig att gå upp så fort jag vaknar kissnödig, istället sov jag dåligt och vaknade hela tiden just för att jag var för lat för att gå upp på toan, sen när jag väl gick upp vid 5 så har jag inte kunnat somna om eftersom jag inte kan andas genom näsan, har verkligen blivit förkyld nu :( Har legat framför tv:n som iallafall funkar nu igen och nu ska jag snart iväg på seminarium om Dracula boken. Efter det åker jag direkt till mamma och stannar där över helgen för imorgon ska jag jobba i Södertälje.

Just nu känns det som att tiden går väldigt, väldigt långsamt och känner mig faktiskt lite deppig, men vet att vi är inne på "slutspurten" på allt nu så det blir snart bättre :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Michelle von Walden - Gravid!! <3

Okej okej va roligt jag pluggar på mdh - västerås =D

Nya möbler är alltid kul. Skönt att få nyta ut lite ;)

carro

Jasså? vad ska du jobba med här då? testa nezeril.. superbra och verkar direkt vid förkylnihngen och gravida får använda :D

2011-09-02 | 10:18:50
http://ilbeyourcommander.blogg.se/
carro

Aha, där ser man..typ 5 minuter hemifrån oss då :D

2011-09-02 | 18:25:52
http://ilbeyourcommander.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!