Fredag kväll

Okej höjden av lathet kanske men ligger och bloggar på soffan, fick så jäääkla ont i låret här nyss så jag till och med fick tårar i ögonen så jag har lagt mig för att vila... Har hållt på gör fullt här och städat och tvättat flera timmar, fortfarande tvätt kvar men innan dess väntar jag på killens tomatsoppa, blev så sugen på det! Har äntligen fått lite ordning här i vardagsrummet också som ni ser, vi har ju bytt plats med sovrummet och nu har jag fått in gardinerna o allt :)

Förmiddagen spenderade vi med mamma och Elliot, de var här o lämnade grejer imorse o sen åkte vi med dem, Elliot var hos doktorn o sen åt vi lunch o fika innan vi åkte hem :) Mysfredag, det enda negativa är att jag inte fått något plugg gjort...

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!