:(

Varför har jag sån jäkla "otur"?! Täcket skall ju alltså utan problem tvättas i 60C men inser när jag kommer och kollat att jag tryckt på 60 Strykfritt (vilket jag nog brukar göra eftersom jag tröck på den knappen utan att tänka på det) och inte visste jag ens vad strykfritt innebär. Det visar sig dessutom att det betyder att tvätten inte sköljs ur lika mycket och lämnas blötare för att den skall hänga och torka och därmed slippa strykas. VERY BAD för täcket alltså som har svårt att bli torrt redan i sig själv. Slängde iallafall in det i tumlarn och så får vi se vad som händer....
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


i min lilla lilla värld

Du skulle slängt in det i maskinen igen o kört bara centrifugering ju ;-)

2011-09-09 | 22:15:55
http://saratilling.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!