amningsbehåar


När man läser på internet så verkar det som att det är ett MÅSTE att ha amningsbehåar och visst låter det ju smidigare än att ha vanliga. Då underkläder är typ det roligaste jag vet har jag ju en jäkla massa behåar men just nu är det egentligen bara två som jag använder då jag växt ur de andra så att de är obekväma. Jag tror inte jag kommer köpa någon amningsbehå nu helt enkelt för att jag har inte pengar över till att göra det men om man ändå skall det så vill jag tipsa om att det finns ju faktiskt amningsbehåar som dessutom är jättesnygga! Så man behöver inte se ut hursomhelst fast man ammar :p De här snygga kommer från Glammom och det enda negativa är ju PRISET, de kostar runt 500 spänn styck.

Jag sitter och väntar på att gå och se vad som händer i tvättstugan. De var och sa till mig att den nu är lagad och så la jag i min tvätt (litar fortfarande inte på att den verkligen är lagad då den strulat så mycket hittils) och när jag la i tvätten i den mest struliga maskinen så startade den och all is well... men! så piper den till och stannar!! Paniken (min tvätt har fastnat därinne tidigare) och jag ville typ börja gråta, istället för återstående tid står det "E3" i luckan, ja men jaha?!?!? men turligt nog gick den att öppna upp. Däremot vet jag inte vad jag ska göra nu. Vågar jag testa att starta den igen eller kommer min tvätt då bli kvar?! Och funkade verkligen den andra maskinen eller har jag halvblöt och halvtorr tvätt i den som sist? Spänningen ÄR olidlig haha. Jag vill sååå gärna få allt tvättat nu så håll tummarna. Annars har jag varit med återvinningen, till bibblan och pluggat lite. Nu är jag klar med tentan, den är ju så jäkla kort att det känns ovärt men det brukar ju gå bra så kör på det. Hade kakor hemma och jag tänkte att de här är ju så bra för de är så stora så man orkar bara äta två och sen är man nöjd. Nu fyra kakor senare känner jag mig inte riktigt nöjd... Visst var det väl så att jag äter för två, eller..?

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!