bm vecka 39

 

Besöket hos barnmorskan gick bra, magen har växt en centimeter sen sist till 36 i SF-mått men jag har bara gått upp ett halvt kilo till 67 så nu har det börjat sakta av, skulle vara "roligt" att gå upp till 70kg tycker jag men lär väl stanna på 68-9 :P Hittils har jag ändå gått upp hela 14 kg alltså, sjukt hur kroppen ändras! :) Bebis hjärtslag var bra och förhoppningsvis var det här sista besöket hos barnmorskan! Vi fick en ny tid till om två veckor den tionde och en del av mig misstänker nog att vi kommer få använda den tiden med, med vore ju kul om bebis kom innan dess!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Rövarmamman

Första gången jag kikar om här, fin blogg du har:)



Å grattis till ditt mirakel i magen:)

Lycka till nu med allt. Trevlig helg:)

2011-10-28 | 10:14:33
http://Roxenmo.se
Alexandra Kjellman

Spännande!





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!