tisdag och onsdag

Igår var det till att gå upp tidigt och det var fruktansvärt ! ! Hade nämligen föräldrarutbildningen kl 9, min barnmorska hade ju sagt att hon tyckte att Andres skulle vara med fast han inte kan språket och jag ville ju inte heller gå dit som singel så han följde med men precis innan såg jag att det bara var några andra par där och att det skulle vara att man sitter och diskuterar osv. så vi bestämde att han gick hem och jag var kvar själv. Och tur var det, vet inte vad barnmorskan tänkt egentligen för jag kunde omöjligt sitta och viska översättning till så mycket fakta och sen fick vi sitta mammor och pappor för sig och så... Anyways så jag var där själv och det var helt ok, egentligen ingenting helt nytt eftersom jag läst på så himla mycket redan!

Idag skulle jag ha gått på del två men jag vaknade under natten och hade superont i halsen så jag stängde helt enkelt av alarmet och sov vidare hela morgonen vilket behövdes för nu har jag inte ont längre men känner mig ändå lite förkyld. Tror inte jag missade så mycket ändå... Dock ska jag kolla upp om vi kan gå på föreläsningen på Södersjukhuset också. Idag fick min kille ett väldigt störande "ryck" som han får då och då, precis som mamma när hon säger "nu gör vi ett ryck här hemma" åhhhhhh. Detta "ryck" innebär i princip att vända upp och ner och ut och in på hela lägenheten för att sedan, varsamt, ställa allt på sin plats och även slänga, rensa osv. Vi har kommit ganska så långt nu iallafall så har vi det ordnat och fint inför bebis :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Twins

=)

2011-10-19 | 19:23:56
http://beckaliza.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!