mer update :)


Två bilder till från igår. Mamma och Jamie kom förbi och lämnade Elliot här i söndags och så sov han över. Det var alltså fullt upp hela kvällen, en timme gick åt för att få i honom lite mat och sen lekte vi massa med ipaden och han härjade runt här fram tills vid 11 då jag lyckades övertala honom att det var läggdags. Efter att ha legat och berättat mina egna versioner av Rödluvan och Guldlock några gånger sa jag att nu räcker det faktiskt och han somnade direkt. Så låg han tvärsöver hela sängen så jag fick också ligga likadant och Andres stannade på soffan ^^ Vid 8 satte han sig upp och väckte mig med "vart är andres då?" och så var dagen i full gång. Så mysigt att ha Elliot här, men fattar inte vart han får all sin energi ifrån haha! Det är 110% hela tiden! Vi var i en lekpark här i närheten och han fick leka och sen och åt på McDonalds med Jamie och sen däckade Elliot i vagnen flera timmar, så kvällen hade visst satt sina spår ändå. Vi gick och fikade också och sen kom Molly, Elliot andra syster, förbi en stund. Sen gick jag iväg med dem för jag skulle på en gruppdiskussion för ett företag som gör marknadsföring, satt och pratade två timmar om mode med några andra tjejer under observering och som tack fick vi 400 i presentcheckar, så lättförtjänta pengar :)

Kom hem vid halv nio och åt lite och sen blev det sängen. Fullt upp igår alltså. Imorse vaknade jag vid fem av att jag hade så jäkla ont i handen IGEN, det är en hand som är mer svullen och ond än den andra... Kunde inte somna om så jag gick upp och var uppe två timmar men sen somande jag igen och vaknade vid 12... Sen har vi vart runt på affärerna här, enligt tradition ^^ och handlat mat eftersom det var "löning" idag. Nu ska jag straxt iväg för en liten fika med Carolina som jag inte träffat sen ja... i början på året tror jag ! Sen blir det nog sängen direkt när jag kommer hem för är riktigt trött redan...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Camilla - Vardagslycklig

Mysigt att få ha hand om ett barn nu medan du väntar på ditt eget :). Du håller verkligen stilen trots att du är höggravid måste jag säga. I slutet ville jag knappt gå ut, kändes som att jag inte hade några kläder som passade förutom mysbrallor och J´s t-tröjor :P.

Oroa dig inte för vagn i kollektivtrafiken, jag tyckte det var lätt som en plätt. Speciellt bussen.

2011-10-25 | 20:46:16
http://vardagslycklig.blogg.se/
Maria - med bebis i magen ☆

mysigt med lek i park!



vad jobbigt det låter med handen. imorse vaknade jag av att min var helt bortdomnad. men tror det mest berodde på att jag låg på den :p

2011-10-26 | 11:05:51
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!