helgen

image description


Så sjukt irriterande att det inte fungerar att blogga i bloggappen nu! La upp inlägg igår med men de kom aldrig upp :( Igår skulle Elliot på kalas här inne i stan så innan det mötte vi upp honom och mamma för lunch och gick runt lite här på Söder, vi hittade världens finaste leksaksaffär men lyckades med att vänta utanför med Elliot för han hade blivit helt galen där inne ^^ Mamma sa att när bebis fötts får jag aldrig gå in dit för jag kommer vilja köpa allt och jag tror henne! Kvällen spenderade vi sen ute i Farsta så det blev en heldag och jag var så trött när vi kom hem. Inget plugg blev det igår (förutom på tåget då) men nu sitter jag med exempeltentorna och försöker svara på frågor. Det ÄR svårt. Måste ladda upp med så mycket socker som möjligt inför skrivningen på fredag som är fyra timmar känner jag :p Idag blir det iallafall plugg hela dagen!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!