fredag

Så irriterande, skrev ett inlägg från mobilen tidigare men det kom aldrig upp! Salo kom hit med en hel kyckling och vi (okej då hon) gjorde supergod kycklinggryta, det var sååå gott, saknar grytorna från skolan :p Sen låg vi och pratade som vanligt och sen hon drog för några timmar sen har jag suttit och pluggat, lyssnat på föreläsningarna jag missat och skrivit, har fått ihop 26 dataskrivna sidor inför tentan. Gahhhh, det är SÅ mycket och jag hatar salstentor eftersom man har ingen aning om vad som kan komma, eller ja, allt kan ju komma! Nu är fotbollen snart slut och så blir det fredagsmys med popcorn, senare spelar Ecuador också för uttagningen till VM men tills dess satsar jag på att ha somnat. Innan dess hinner vi nog med några Desperate housewives avsnitt, snart har vi sett klart hela andra säsongen. Jag har ju inte börjat titta på den sjätte nu eftersom vi ser om allt, och Salo avslöjade för Andres att Carlos har en affär med den kinesiska städerskan fast vi inte kommit så långt ännu :p Det är så svårt att hålla sig från att säga något när man vet allt som komma skall... Bebis har förresten varit heeelt galen idag, han har sparkat runt där inne som ett freak hela dagen känns det som, en riktigt aktiv dag alltså :p Idag är det exakt en månad till BF, hoppas att han inte drar ut på tiden :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - med bebis i magen ☆

förhoppningsvis går tiden fort för oss båda! :)

2011-10-07 | 20:17:04
http://fashionstars.blogg.se/
ida

sv:

tack!! :D

ja, verkligen. men rött pigment går ur håret väldigt fort tydligen..

och du, din mage är så fin, längtar tills vi får se bebisen nu! :))

2011-10-07 | 23:07:51
http://farbeyondthevalley.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!