fredag

Igår blev en låång dag, var uppe och hade tvättstugan vid 7 och det höll i typ hela dagen, hade massa tvätt och det är bara en maskin som fungerar IGEN. På kvällen såg vi Inception, den är ju bra och eftersom det var andra gången så fattade jag den lite bättre också haha. Dock är den ju sjukt lång så jag var nog vaken ända till 12 (ja det är väldigt sent för mig nu haha) så idag lyckades jag sova till 10. Dock har jag haft så sjukt ont i min hand i natt som har krampat en massa för att de är så sjukt svullna och vattenfyllda! Har bara drömt drömmar om hur min hand var helt stel och att jag hade så ont! Börjar bli riktigt irriterande det där, nu när jag skriver känner jag verkligen hur stela mina händer är...

Idag har det ju gått en vecka som jag varit ledig från skolan! Det har faktiskt gått rätt snabbt måste jag erkänna. Lite nerver nu, igår natt drömde jag om förlossningen och precis som andra gången att det gjorde ont men inte såå ont men att jag ändå till slut hade svimmat av smärta och vaknade efter bebis var född haha. Får väl hoppas att det inte sker ;) Idag vet jag inte vad vi ska göra, tror jag ska in i duschen nu och kanske anstränga mig lite och sminka mig, har varit så lat de senaste dagarna och bott i mina mjukisar...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!